شرکت تجارت گستران اسپرلوس مفتخر است با سازندگان خوش نام شهر تهران مستقیما وارد ارتباط شده و در تلاش است از آخرین سازه های این عزیزان لیستی تهیه کند و  مشخصات آن سازه را  همراه با عکس در این بخش برای رویت شما ایرانیان مقیم خارج قرار دهد.
در صورتی که یکی از این سازه ها مورد پسند شما قرار گرفت ما می توانیم از طریق وکلای خودمان آن ملک مورد نظر شما را به نام تان خریداری نماییم و مدارکش را برای رویت شما ارسال نماییم.
همچنین اگر خواسته شما با املاک معرفی شده از طرف ما متفاوت بود فقط کافی است ان را به ما اعلام نمایید تا ما در اسرع وقت ملک مورد نظر شما را بیابیم و اگر ملکی در ایران برای فروش یا اجاره دارید می توانید با کمک وکلای ما در اسرع وقت انجام دهید.
با توجه به تحریمهای ظالمانه کشور عزیزمان ایران ، شما هموطن مقیم خارج از کشور می توانید هزینه خرید یا اجاره ملک مورد پسنده تان را از طریق واریز ارز دیجیتالی به والت ما پرداخت نمایید و ما به نیابت از شما با مالک محترم تسویه نماییم. در ضمن شما از طریق فرم تماس با ما می توانید خواسته هایتان را با ما در میان بگذارید .

نام سازه = برج دیپلمات
1.موقعیت سازه = نیاوران
2.مشخصات سازه =٢٥١ متر، داراي ٢٥٠ متر سالن اجتماعات ،استخر روباز درحياط مشجر، دو مستر داخل، سيستم كاملاً هوشمند، تى وى روم مجزا، لاندرى، سرمايش گرمايش وى. آر. اف، دولاين آسانسور ٨ و ١٨ نفره، دو پاركينگ ،ويو أبدى تهران، پاركت فرانسوى، سنگ كف دهبيد اعلاء ،شيرآلات گروهه آلمان، لابى ولابى من ، روف گاردن.
3.قیمت = $1630000
4.نحوه خرید شما= شما هموطن مقیم خارج از کشور بعد از واریز قیمت آپارتمان مذکور به صورت تتر به والت ما ، وکلای شرکت ما به نیابت از شما با مالک محترم این ملک وارد رایزنی شده و بعد از خرید آپارتمان به نام شما و به صورت ریالی، مدارکش در صورت صلاحدید شما برایتان ارسال می گردد.
5.نحوه محاسبه سود شما = با توجه به اینکه در ایران تورم سالیانه حدود 30 الی 40 درصدی وجود دارد هرسال به طور متوسط به میزان 25 درصد به قیمت ملک خریداری شده شما اضافه می گردد.
6.مزایای خرید شما = اولا بعد از خرید شما در تهران شما صاحب یک آپارتمان زیبا و شیک می شوید ثانیا در صورت صلاحدید شما اپارتمان خریداری شده توسط شما در زمانهایی که شما ایران تشریف ندارین اجاره داده می شود و مبلغ اجاره به حساب شما واریز می گردد.

درصورتی که خواهان خرید آپارتمان مذکور هستید لطفا از طریق فرم تماس با ما اطلاع رسانی نمایید .

نام سازه = برج الیزه
1.موقیعت سازه = میرداماد
2.مشخصات سازه =305 متر ،4خوابه ، دارای 3 عدد پارکینگ سندی ،فول امکانات که شامل استخر و سونا و جکوزی،دارای پیست پیاده روی و دویدن ،
150 متر سالن اجتماعات ،
3.قیمت =2000000$
4.نحوه خرید شما = شما هموطن مقیم خارج از کشور بعد از واریز قیمت آپارتمان مذکور به صورت تتر به والت ما ،وکلای شرکت ما به نیابت از شما با مالک محترم این ملک وارد رایزنی شده و بعد از خرید آپارتمان به نام شما و به صورت ریالی ، مدارکش در صورت صلاحدید شما برایتان ارسال می گردد .
5.نحوه محاسبه سود شما = با توجه به اینکه در ایران تورم سالیانه حدود 30 الی 40 درصدی وجود دارد هر سال به طور متوسط به میزان 25 درصد به قیمت ملک خریداری شده شما اضافه می گردد .
6.مزایای خرید شما = اولا بعد از خرید شما در تهران شما صاحب یک آپارتمان زیبا و شیک می شوید ثانیا در صورت صلاحدید شما اپارتمان خریداری شده در زمانهایی که شما ایران تشریف ندارین اجاره داده می شود و مبلغ اجاره به حساب شما واریز می گردد یا اینکه با مبالغ اجاره کالاهای مورد نیاز شما همانند فرش و .. از داخل ایران خریداری می شود و برایتان ارسال می گردد .
در صورتی که خواهان خرید آپارتمان مذکور هستید لطفا از طریق فرم تماس با ما اطلاع رسانی نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خبرنامه

املاک شما را در شهر تهران بیواسطه نیازمندیم09121086213

مکانی برای رسیدن به خواسته هایتان

خانه رویایی خود را بیابید

اقامت ترکیه در کوهتاترین زمان و با کمترین هزینه . 09391086213

The most popular store with the customers