به گزارش بورس تابناک، محمدرضا پورابراهیمی تصریح کرد: با سازمان بورس اوراق بهادار، شرکت بورس و شرکت‌های زیرمجموعه به دنبال آن هستیم تا نگرانی‌ها و دغدغه‌های سهامداران مطرح شود و با نگاه جدیدتری به روند بهبود بازار سرمایه در کشور کمک کنیم.

وی گفت: بازار سرمایه به دلیل مشارکت گسترده مردم، آزادسازی سهام عدالت و هم به دلیل فضایی که در ماه‌های اخیر شکل گرفته، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پورابراهیمی با بیان اینکه تقریباً در دو بخش می‌توان وضعیت بازار سرمایه را تحلیل کرد، افزود: بخش اول، بازار بورس‌های اوراق بهادار مانند فرابورس و یا بورس‌هایی مانند بورس کالا و انرژی است که منجر به گسترش فعالیت سرمایه گذاران شده است.

وی در ادامه با اشاره به تمرکز اصلی بر بازار اوراق بهادار ادامه داد: در ماه‌های ابتدایی امسال به دلیل عدم نظارت دقیق دولت شاهد افزایش قیمت سهام شرکت‌های بورسی بودیم و این تأثیر باعث شد در اواسط تابستان روند نزولی به خود گیرد و یک شرایط خاص ایجاد شود.

نماینده مردم کرمان اضافه کرد: نوسانات خاص متاثر از شرایط درونی و بیرونی امری طبیعی است و در آخرین بررسی نشست کمیسیون اقتصادی مجلس که در مجموعه بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد، آخرین وضعیت بازار سرمایه مورد بحث قرار گرفت و چند محور اساسی در بازار سرمایه مصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خبرنامه

املاک شما را در شهر تهران بیواسطه نیازمندیم09121086213

مکانی برای رسیدن به خواسته هایتان

خانه رویایی خود را بیابید

اقامت ترکیه در کوهتاترین زمان و با کمترین هزینه . 09391086213

The most popular store with the customers